Reklamasjon & Garanti
Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller å heve kjøpet. Feilen må foreligge når du får produktene i din besittelse.
Vi vil se om vi kan reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at ditt ønske medfører en urimelig kostnad.
Er det nødvendig å sende inn hele produktet? Vi ønsker hovedsakelig å få tilsendt hele produktet. Men kan etter avtale kun motta deler av produktet. Men dette må avtales før produktet sendes inn.
Hvordan registrere en reklamasjon/garanti: Dersom du har handlet varen hos en av våre forhandlere, ber vi deg kontakte gjeldende butikk. Om dette ikke skulle være mulig, kan du gå inn i vår Nettbutikk og kontakte oss via «Kontakt oss», så bistår vi deg.
Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Vi vil også skriftlig bekrefte mottak av varer som sendes tilbake til oss eller vårt serviceverksted for inspeksjon eller feilretting.